textile

textile

طراحی پارچه ( رومبلی - مجلسی - روتختی و ....) و طراحی فایل های وکتور و لایه باز
textile

textile

طراحی پارچه ( رومبلی - مجلسی - روتختی و ....) و طراحی فایل های وکتور و لایه باز

سوسن چلچراغ


حالا که اولین کارای من، اولین پست های این وبلاگ رو تشکیل دادن، بد نیست اولین کار وکتور هم که انجام دادم رو اینجا بزارم و یادی کنم از استاد عزیزم جناب فانی سالک که یکی از بهترین استادهای دانشگاه هنر هستند و من افتخار شاگردی ایشون  رو داشتم.

اون زمان درس طراحی پارچه با کامپیوتر رو با ایشون داشتم و مارو مجبور کردن خودمون بریم از گلهای مختلف عکاسی کنیم و طریقه درست کردن گل های وکتور با نرم افزار کرل رو به ما یاد دادن و همین  گلها بود که توی طراحی پارچه بعدها عصای دست من شدن ، چون گل و بته یکی از اصلی ترین المان های استفاده شده در پارچه ست

و اما گل سوسن چلچراغ رو همون موقع که برای عکاسی رفته بودم شناختم و یکی از گل های مورد علاقه ی من شد ( البته گل اصلی زندگیم که جاش محفوظه ) به همین خاطر اولین کار وکتورم رو گل سوسن چلچراغ قرار دادم که در ادامه عکسی از اون کار و خود سوسن چلچراغ در طبیعت رو به اشتراک میزارم .



البته  طرح پارچه ای که با این گل سوسن زدم رو وقتی الان نگاه کردم به نظرم خیلی ضعیف بود و یه جورایی ضایع بود اینجا بزارم ولی خود گلش به تنهایی بدک نیست

به جاش یه راپورت چهار طرفه از گل رز رو اینجا میزارم که برای چاپ سیلک دانشگاه آماده کرده بودم  ، هر چند که این طرح هم بدون اشکال نیست


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد